Afspraak maken of veranderen
Voor het maken of veranderen van een afspraak:
- Vul het online formulier in
- Bel direct naar de desbetreffende polikliniek
Tips:
We zijn telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 12:15 uur en van 13:15 tot 17:00 uur.
Tijdens drukke momenten is de wachttijd gemiddeld 10 minuten. Komt u in de wachtrij? Blijft u alstublieft aan de lijn. Als u ophangt en opnieuw belt, komt u weer achteraan in de wachtrij.
Heeft u een vraag?
Stel hier uw vraag aan de polikliniek. Voor medische vragen: neem telefonisch contact op met de polikliniek of maak gebruik van BeterDichtbij als u daarvoor bent aangemeld. Gebruik het afsprakenformulier voor het maken of wijzigen van een afspraak. Of bel hiervoor naar de desbetreffende polikliniek.
Heeft u een niet-medische digitale vraag?
Neem dan contact op met de Helpdesk Digitale Zorg.
- Handleidingen: helpdeskdigitalezorg.nl/anna
- Bellen: 085 13 04 575 (maandag tot en met vrijdag 08:00 tot 18:00 uur)
- Chat: helpdeskdigitalezorg.nl/anna (maandag tot en met vrijdag 08:00 tot 18:00 uur)
- E-mail: info@helpdeskdigitalezorg.nl
Heeft u een andere vraag?
- U kunt praktische vragen stellen via de BeterDichtbij app. U heeft hiervoor geen inloggegevens nodig.
- Ook kunt u informatie vinden met de zoekfunctie op onze website.
- Bel naar 040 - 286 40 40.
Veranderen persoonlijke gegevens
U kunt uw persoonlijke gegevens (verhuizing, nieuwe huisarts of zorgverzekeraar) veranderen:
- Na inloggen op de website mijnanna.nl
- Via dit online formulier
Route naar het ziekenhuis
Het Anna Ziekenhuis heeft twee locaties:
Route in het ziekenhuis Geldrop
Via onze routeplanner in de app mijnAnna of online kunt u via foto’s en pijlen precies zien hoe uw route er in het ziekenhuis uitziet.