Afspraak maken of veranderen
Voor het maken of veranderen van een afspraak:
- Vul het online formulier in
- Bel direct naar de desbetreffende polikliniek
Tips:
We zijn telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 12.15 uur en van 13.15 tot 17.00 uur. Bel op rustige momenten; het is minder druk:
-
- Tussen 11.00 uur en 12.00 uur
- Tussen 13.30 uur en 14.30 uur
- Maandag t/m donderdag tussen 16.00 en 17.00 uur
Tijdens drukke momenten is de wachttijd gemiddeld 10 minuten. Komt u in de wachtrij? Blijft u alstublieft aan de lijn. Als u ophangt en opnieuw belt, komt u weer achteraan in de wachtrij.
Heeft u een vraag?
Stel hier uw vraag aan de polikliniek. Voor medische vragen: neem telefonisch contact op met de polikliniek of maak gebruik van BeterDichtbij als u daarvoor bent aangemeld. Gebruik het afsprakenformulier voor het maken of wijzigen van een afspraak.
Heeft u een niet-medische digitale vraag?
Neem dan contact op met de Helpdesk Digitale Zorg.
- Handleidingen: helpdeskdigitalezorg.nl/anna
- Bellen: 085 13 04 575 (maandag tot en met vrijdag 08.00 tot 18.00 uur)
- Chat: helpdeskdigitalezorg.nl/anna (maandag tot en met vrijdag 08.00 tot 18.00 uur)
- E-mail: info@helpdeskdigitalezorg.nl
Heeft u een andere vraag?
- Kijk op de website
- Bel naar 040 - 286 40 40
- Algemene praktische vragen, bijvoorbeeld over bezoektijden en parkeren, kunt u ook stellen via de BeterDichtbij app.
Veranderen persoonlijke gegevens
U kunt uw persoonlijke gegevens (verhuizing, nieuwe huisarts of zorgverzekeraar) veranderen:
- Na inloggen op de website mijnanna.nl
- Via dit online formulier
Route naar het ziekenhuis
Het Anna Ziekenhuis heeft twee locaties:
Route in het ziekenhuis Geldrop
Via onze routeplanner in de app mijnAnna of online kunt u via foto’s en pijlen precies zien hoe uw route er in het ziekenhuis uitziet.