St. Anna Logo

Online 

Een afspraak maken of veranderen kan door het invullen van het formulier hieronder. U hoeft dan niet meer te bellen en krijgt binnen 2 werkdagen een bericht met de datum en plaats van uw afspraak:

Afspraakformulier

Om een afspraak te maken op een polikliniek heeft u altijd een verwijzing nodig. Uw huisarts, tandarts, verloskundige of specialist kan u doorverwijzen naar het Anna Ziekenhuis.

Indien het specialisme van uw keuze hier niet bij staat, graag telefonisch contact met ons opnemen.
















U kunt via dit formulier geen afspraak wijzigen of annuleren die binnen twee werkdagen plaatsvindt. Bel daarvoor naar de polikliniek waar u de afspraak wilt wijzigen of annuleren (bereikbaar op werkdagen: van maandag tot en met vrijdag van 08:30 t/m 17:00 uur).



Een afspraak maken
Geef minimaal 2 voorkeuren op. We proberen altijd rekening te houden met uw voorkeuren. Maar dit is afhankelijk de beschikbaarheid van de specialist.











Een afspraak wijzigen
Heeft u een combi afspraak? Dan is het noteren van de 1e afspraak voldoende.



Geef minimaal 2 voorkeuren op. We proberen altijd rekening te houden met uw voorkeuren. Maar dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van de specialist.











Bijvoorbeeld wanneer u meerdere afspraken wilt wijzigen of op één dag wil plannen.
Een afspraak annuleren



Persoonlijke gegevens patiënt

 

Telefonisch een afspraak maken

Bel direct naar de desbetreffende polikliniek. Heeft u een verwijsbrief of zorgdomeinnummer gekregen? Houd dit dan bij de hand.

Tips:

Bel op rustige momenten. Het is minder druk:  

    • Tussen 11.00 uur en 12.00 uur
    • Tussen 13.30 uur en 14.30 uur
    • Maandag t/m donderdag tussen 16.00 en 17.00 uur

Tijdens drukke momenten is de wachttijd gemiddeld 10 minuten. Komt u in de wachtrij? Blijft u alstublieft aan de lijn.
Als u ophangt en opnieuw belt, komt u weer achteraan in de wachtrij.

Een medische vraag stellen

Medische vragen kunt u stellen via:

  • Telefonisch via desbetreffende polikliniek
  • Heeft u bij uw polikliniek een account gekregen voor de BeterDichtbij app? Dan kunt u via de chat uw vragen stellen.