Digitale zorg bij het Anna
Met digitale zorg bedoelen we alles wat we digitaal doen en ontwikkelen voor:
- Betere zorg
- Fijnere zorg
- Toekomstbestendige zorg
Bij digitale zorg kun je bijvoorbeeld denken aan:
- Websites en apps waarmee je gemakkelijker met ons in contact kunt komen en wij met jou.
- Websites of apps waarmee je (medische) informatie van ons kunt ontvangen of met ons kunt delen.
- Digitale systemen waardoor je beter door ons wordt geholpen.
- Digitale systemen waardoor zorginstellingen beter met elkaar samenwerken.
Overzicht Anna digitale zorg apps
mijnAnnaMeer informatie over mijnAnna vind je op deze pagina. |
BeterDichtbijMeer informatie over BeterDichtbij vind je op deze pagina. |
Patient Journey AppMeer informatie over de Patient Journey App vind je op deze pagina. |
KeuzehulpenMeer informatie over Keuzehulpen vind je op deze pagina. |
Helpdesk Digitale Zorg: voor al je niet-medische digitale vragen
De helpdesk weet precies hoe de digitale zorg bij het Anna werkt. En ze helpen je graag. Je kunt bellen, e-mailen of chatten. Ook kun je handige informatie vinden op de website.
Je kunt contact opnemen via:
- Handleidingen: helpdeskdigitalezorg.nl/anna
- Bellen: 085 13 04 575 (maandag tot en met vrijdag 08.00 tot 18.00 uur)
- Chat: helpdeskdigitalezorg.nl/anna (maandag tot en met vrijdag 08.00 tot 18.00 uur)
- E-mail: info@helpdeskdigitalezorg.nl
De Helpdesk Digitale Zorg weet alles over:
- mijnAnna
- BeterDichtbij
- Luscii
- Keuzehulpen
- Online vragenlijsten
- Patient Journey App
- PGO
De helpdesk kan geen persoonlijke of medische gegevens zien
Medische vragen kun je stellen bij de polikliniek.