Het is belangrijk dat wij een actueel overzicht hebben van jouw gegevens. Dit is ook belangrijk voor jou, zodat informatie die wij naar je sturen jou ook bereikt. Wanneer je gegevens veranderen, zoals adres, huisarts, e-mailadres of (mobiele)telefoonnummer, vragen wij je dit zo snel mogelijk door te geven. Dit kun je op een van de volgende manieren doen:
- Bij de receptie in de centrale hal van het Anna Ziekenhuis. Neem je wel je legitimatiebewijs mee?
- Het invullen van het onderstaande formulier. Hierbij dien je een kopie van je legitimatiebewijs mee te sturen. (De kopie van je identiteitsbewijs zal alleen ter vaststelling van jouw identiteit worden gebruikt en zal na vaststelling direct worden vernietigd.)
- Via patiëntenportaal mijnAnna is het mogelijk om een aantal patiëntgegevens te wijzigen, namelijk: je e-mailadres, telefoonnummer(s), huisarts en apotheek. Het doorgeven van overlijden kun je alleen via mogelijkheid 1, 2, 4 of 5 doen. Dit is niet mogelijk via mijnAnna.
- Ook is het mogelijk dat je ons jouw verzoek per post toestuurt. Dit verzoek moet voorzien zijn van jouw NAW gegevens, BSN, kopie geldig legitimatiebewijs (voor- en achterkant) en uiteraard de gewenste wijziging. Verzenden naar: Patiëntenadministratie, Antwoordnummer 10031, 5660 VB Geldrop.
- Als bovenstaande manieren niet lukken, dan kun je hiervoor van maandag t/m vrijdag tussen 08.30-17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen: patiëntenadministratie, telefoonnummer 040-286 4203 of 040-286 4204. Houd dan wel je BSN bij de hand. Zonder BSN kan de medewerker je namelijk niet helpen.