Berichten sturen en beeldbellen met uw specialist
Met de BeterDichtbij app kunt u vragen stellen aan uw zorgverlener via app-berichten. Ook kunt u, op afspraak, beeldbellen met uw zorgverlener.
Deze video wordt getoond na het accepteren van cookies
Algemene vragen
Voor algemene vragen over bijvoorbeeld bezoektijden of parkeren, kunt u de app installeren en uw vraag direct stellen. Hiervoor heeft u geen inloggegevens of account nodig.
Appen met uw specialist
U kunt niet-spoedeisende (medische) vragen via de app stellen over bijvoorbeeld de afspraak, behandeling, klachten, oefeningen of een herhaalrecept. Binnen 3 werkdagen volgt er een reactie. De app is niet bedoeld voor spoedvragen. Hiervoor kunt u bellen.
Vraag uw specialist of appen via BeterDichtbij een optie is. Uw arts kan u persoonlijk uitnodigen om BeterDichtbij te gebruiken. Na een eenmalige registratie kunt u via de BeterDichtbij app uw vraag direct aan uw specialist stellen.
mijnAnna
Gebruikt u patiëntenportaal mijnAnna.nl al? Dan kunt u uw app-gesprekken van BeterDichtbij ook inzien en reacties plaatsen in mijnAnna. Het voordeel is dat u dan zowel uw gesprekken als uw gegevens uit het portaal op één plek kunt inzien en beheren. U heeft hiervoor wel nog steeds de BeterDichtbij app nodig.
Beeldbellen met uw specialist
Sommige controleafspraken en afspraken voor het bespreken van uitslagen kunnen ook via beeldbellen. Uw specialist beslist welke afspraken geschikt zijn om te beeldbellen.
Wat heeft u nodig om te kunnen beeldbellen?
- Uw mobiele telefoon of tablet met daarop de BeterDichtbij app.
- Uw telefoon of tablet staat aan, en niet op vliegtuigstand of niet storen.
- Een werkende internetverbinding (wifi of 4G).
- U heeft uw toestemming gegeven voor het gebruik van camera en microfoon.
- Een omgeving waarin u rustig kunt bellen.
BeterDichtbij activeren
Heeft uw specialist u uitgenodigd voor BeterDichtbij? Dan activeert u eenmalig de BeterDichtbij app. Bekijk hier hoe u dit doet.
Deze video wordt getoond na het accepteren van cookies
Om BeterDichtbij te activeren kunt u ook deze 6 stappen volgen. Houdt daarbij het e-mailadres en mobiele nummer dat bij ons bekend is bij de hand.
Veilig & betrouwbaar
Als het gaat om uw gezondheid, dan is het natuurlijk heel belangrijk dat u uw vragen in een beveiligde omgeving kunt stellen. En dat u er zeker van bent dat wat u deelt, niet in verkeerde handen valt. Daar kunt u op rekenen bij BeterDichtbij. Lees hier meer over uw privacy en veiligheid.
Vragen?
Bekijk de website van BeterDichtbij voor veelgestelde vragen of neem contact op met de servicedesk van BeterDichtbij. Stel u vraag via service@beterdichtbij.nl. Bellen kan ook, via: 085 – 27 35 398.
