Veelgestelde vragen

Hieronder vind je veelgestelde vragen. Je kunt ook zoeken naar informatie via de zoekbalk bovenin.

Mijn afspraak

  • Is je afspraak binnen 2 werkdagen?
    Bel dan naar de afdeling waarbij je de afspraak wil verzetten. 
  • Is je afspraak over 3 werkdagen of later?
    Dan kun je dit formulier invullen of bellen naar de afdeling waarbij je de afspraak wil verzetten.

Bekijk hier het overzicht met telefoonnummers en openingstijden

  • Is je afspraak binnen 2 werkdagen?
    Bel dan naar de afdeling waarbij je de afspraak wil afzeggen. 
  • Is je afspraak over 3 werkdagen of later?
    Vul dan dit formulier in of bel dan naar de afdeling waarbij je de afspraak wil afzeggen. 

Bekijk hier het overzicht met telefoonnummers en openingstijden

Op ZorgkaartNederland vind je onze wachttijden voor een afspraak, behandeling of onderzoek.

Digitale zorg

Heb je niet-medische digitale vragen? Bijvoorbeeld over het gebruik van mijnAnna, de Patient Journey App of BeterDichtbij? Onze Helpdesk Digitale Zorg helpt je graag:

De helpdesk kan geen persoonlijke of medische gegevens zien. Medische vragen kun je stellen bij de afdeling.

Op de website van mijnAnna vind je een lijst met veelgestelde vragen over mijnAnna.

Heb je een niet-medische vraag over het gebruik van mijnAnna? Onze Helpdesk Digitale Zorg helpt je graag:

De helpdesk kan geen persoonlijke of medische gegevens zien. Medische vragen kun je stellen bij de afdeling.

Mijn (medische) gegevens

Dat kan op verschillende manieren. Kijk daarvoor op de pagina persoonsgegevens wijzigen.

Dat kan via het aanvraagformulier medische gegevens.

Meer weten? Bekijk dan de pagina medische gegevens opvragen.

Vul hiervoor het aanvraagformulier vernietiging medisch dossier in. Stuur dit samen met een kopie van je legitimatiebewijs (zonder postzegel) naar:

  • cma@st-anna.nl of
  • Anna Ziekenhuis, t.a.v. afdeling CMA, Antwoordnummer 10031, 5660 AB Geldrop

Meer weten? Bekijk dan de pagina medische gegevens vernietigen.

Toestemming geven kan via mijnAnna, bij de polikliniek of bij de receptie. Je kunt ook het formulier 'Verlenen toestemming gegevensuitwisseling' downloaden. Of je jouw gegevens wel of niet wilt delen komt in je dossier te staan. 

Meer weten? Bekijk dan de pagina delen medische gegevens.

Bijvoorbeeld in mijnAnna, BeterDichtbij, Patient Journey App, of een app voor telemonitoring.

Bel dan naar de afdeling waar je onder behandeling bent. Bekijk het overzicht met telefoonnummers en openingstijden.

Andere vragen

Dat kan online via mijnAnna.nl. Je vindt het formulier op mijnAnna.nl > online zorg > herhaalrecept.

Dit hangt af van welke zorg je krijgt, van je eigen risico en je zorgverzekering. Lees meer over:

Bekijk de prijzen voor het parkeren in Geldrop en in Eindhoven.

Kijk daarvoor op onze website www.werkenbijanna.nl

Neem daarvoor contact op met de afdeling communicatie via communicatie@st-anna.nl 

Op onze contactpagina lees je hoe je contact met ons kunt opnemen. Dit is namelijk afhankelijk van je vraag.

Kom je er niet uit? Een algemene vraag kun je ook stellen via BeterDichtbij. Ook kun je bellen naar 040 286 4040.